Wednesday, April 27, 2011

Detik 3 hari sebelum malam 30 April 2011

Rabu Khamis Jumaat...

Hari berlalu hari demi hari...
Begitu lambat rasanya masa...
Tapi itu yang aku perlukan sekarang...

Kerja masih ada yang perlu buat..

Memang tepat pilihanku untuk cuti mulai Isnin...
Kini rumah dalam proses mengemas dan cat...
Aku pula sibuk melengkapkan barang-barang perkahwinan...
Ada yang masih perlu disemak...

Malam ini rasanya ingin bercerita...
Tinggal 3 hari untuk aku melangkah ke alam baru..
Alam baru seorang wanita yang bakal bergelar isteri..

Tadi ada kawan tanya dan ready ke nak jadik isteri?
Aku tak tahu nak jawab apa..
Dalam hati mentally and physically kene ready...
Aku jawab dalam 60-70% la...
Sebab aku rasa proses perkahwinan merupakan proses belajar untuk memberi...
Teringat kata-kata ustaz Hasrizal...
Perkahwinan itu adalah medan untuk memberi...
Moga perjalanan ku ke alam baru diberkati Allah selalu...

p/: tadi baca guestbook..rasa cute dengan salah satu ucapan..=)

Guestbook

No comments:

Post a Comment